برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

اخطار جدی ساپینتو به بازیکنان|غیبت ممنوع

  • کد خبر: ۱۲۵۸۵۵
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
اخطار جدی ساپینتو به بازیکنان|غیبت ممنوع
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به بازیکنان تیمش اخطار داده در شروع تمرینات حضور داشته باشند و هیچ کس غیبت نکند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازیکنان و شرایط تمرین تیم به مسوولان تیم اخطار داده است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال که به دبی سفر کرده تا با خانواده اش دیدار کند نسبت به نظم پذیری حساس است.

این مربی پیش از سفر به مسوولان استقلال گوشزد کرده که وضعیت بازیکنان تیم را مورد بررسی قرار دهند و در مورد زمان آغاز تمرینات کاملا جدی باشند.

ساپینتو اعلام کرده تمام بازیکنان به جز ملی پوشان باید در تمرینات بعد از تعطیلی شرکت کنند و بازیکنان خارجی نیز از این قائده مستثنی نیستند، زیرا وقفه در ادامه تمرینات و بی نظمی در برگزاری آن روند استقلال را متوقف کرده و برنامه‌های وی را بر هم می‌زند.

این مربی در این اهداف بسیار جدی است و اعلام کرده برای تاخیر حضور بازیکنان استقلال در تمرینات جریمه سنگینی در نظر گرفته و در صورت بی نظمی نفرات تیم کوتاه نمی‌آید.

گفتنی است وی در این مورد به سرپرست و مربی تیم اخطار داده و هماهنگی‌های لازم را با یامگا، سیلوا و آمانوف نیز انجام داده که آن‌ها تنها در صورت بازگشت به موقع حق سفر به کشورشان را دارند و در غیر این صورت می‌توانند تعطیلات را در تهران سپری کنند.

سرمربی استقلال ادامه مسابقات را بسیار حساس و سخت ارزیابی کرده و معتقد است که اعضای تیم در ادامه راه باید جدی‌تر باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->